zondag 29 september 2013

Kerstkaarten


Jullie hebben er wat langer op moeten wachten maar UPC liet me weer in de steek afgelopen week.
Dit zijn de kerstkaarten waarvan ik de voorbeelden dinsdagavond bij me had, gemaakt met het prachtige papier van Kaisercraft.

Alle kaarten zijn afgewerkt met een lief klein, goudkleurig belletje.
Deze belletjes zijn te koop voor € 1,00/€ 1,25 per zakje van 10 stuks.

Ook de meeste plaatjes, die ik heb gebruikt komen uit hetzelfde vel.

Dit vind ik een van de mooiste van de serie, maar toch zo eenvoudig te maken. De plaatjes komen weer uit het vel en het hertje is een mal van Marianne Design. Heb je geen hertje dan kun je natuurlijk ook een andere (kerst)mal gebruiken.

Bij deze kaart heb ik een mal van Marianne Design gebruikt, ook het plaatje is uit een knipvel van Marianne D. weer afgewerkt met lint, roosjes en een belletje.
 
Mocht je de kaarten nog niet in het 'echt' gezien hebben, dinsdag (en ook zaterdag) zal ik ze weer meebrengen.,
groetjes en tot ziens,
Heleen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten